Să te regret? Nu. Cândva ai fost tot ce aveam nevoie.

thedevilwasonceanangel

large.jrfrpgMesaj către tine…

Azi, drumurile noastre sunt diferite. Tu ești acolo, eusunt aici. Însă, dacă vreodată drumurile noastre se vor intersecta să știi că am să mă apropii, am să-ți întâlnesc privirea, și-am să-ți mulțumesc.

Am să îți mulțumesc pentru zâmbetele care cândva mi-au luminat fața și pentru lacrimile care mi-au mângaiat obrajii.

Am să-ți mulțumesc că mi-ai fost cel mai bun profesor. M-ai invățat că ultima greșeala e cel mai bun profesor.

Îți voi mulțumi că m-ai invățat să nu mă mai tem. Mi-ai arătat că nu trebuie să-mi fie frică să pierd pe cineva care nu se simte fericit să ma aibă.

Datorită ție nu mai cred în iluzii. Am invățat că faptele mereu demonstrează de ce vorbele nu inseamnă nimic.

Îți voi mulțumi că m-ai mințit și că m-ai trădat. Cum aș fi știut altfel cum arată un laș? și-o amăgire?!?

Am să-ți spun, cu…

Vezi articol original 116 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

