Love, love, love

3117_361417640600968_771718824_n

Stiti, un amic mi-a zis acum muuult timp: „pe vremuri era mai usor, ii dadeai un trandafir si un pupic fetei pe care o placeai si erati impreuna, nu trebuia sa te complici cu chestii gen „nu stiu cum sa-ti zic dar, te plac… ne combinam?… ok, dar vezi sa nu afle X si Y” „. Da, avea perfecta dreptate, Apoi urmeaza faza cu despartirea. Dedicatii lacrimogene si poze cu „te iubesc si nu o sa te uit niciodata etc” pentru ca 100 de prieteni de pe facebook sa vada postarea si sa zica „erati un cuplu asa frumos :(” „impacati-va :(” si chestii trestii. Inconstienti insa, mare parte din oameni (cei mai multi adolescenti) au inceput sa-si „spele rufele” pe facebook. Si acum vorba aia „mai iubiti-va frate si live, nu doar pe facebook!!”. Daca mare parte critica „vedetele” de la televizor care se plang si se milogesc pe la emisiuni tv ca sa fie in centrul atentiei, nu-si dau seama ca acelasi lucru il fac si ei, doar ca, cu ajutorul site-urilor de socializare. Frate, nu vreau sa arunc cu noroi in nimeni, vreau doar ca unii sa-si dea seama de faptul ca nu trebuie sa imparta toate momentele placute/neplacute cu tot poporul de pe facebook.

xoxo

Comments
One Response to “Love, love, love”
  1. Nicu Pavil spune:

    Nicolae Vasile Pavil 9 ianuarie 21:07
    Buna ziua,
    Ma iertati de intrazneala pe care o am la d-voastra dar sper ca d-voastra sa fiti speranta si ajutorul meu in strangerea sumei de 25.000 de euro necesara interventiei mele chirurgicale pe care o voi avea pe creier la sfarsitul lunii februarie.Pana acum cu ajutorul oameniilor cu suflet mare am reusit sa strang 20.000 de euro.Toate detaliile despre mine si demararea campaniei mele le gasiti pe adresa mea de blog: http://www.facebook.com/l/9AQGYSs3WAQHZTJYYHZzslxAQpM2ddVzTrbEgD14eE4-2tQ/nicupavil.blogspot.ro/.Vin cu rugamintea la d-voatra sa scrieti cateva randuri povestea mea prezentata pe blogul mentionat mai sus sau sa scrieti ceea ce credeti d-voastra de cuviinta ca m-ar ajuta sa trec peste acest obstacol al vieti ce mi-a fost dat.Va multumesc si va doresc ca anul 2014 sa va aduca numai bucurii si frumoase realizari.

Lasă un răspuns

